Funkce systému aneb jak to celé funguje?

Většina pokladních nebo účetních systému a aplikací nabízí svým uživatelům vždy několik variant nebo úrovní, kde každá z nich je zpoplatněna jinou částkou. Uživatel je většinou postaven před nelehkou volbu a to vybrat si jednu z variant například malou, střední nebo velkou. Každá z těchto variant obsahuje určité funkce, které ale dost často typicky uživatel nevyužije všechny a nebo naopak kýžená funkcionalita chybí a uživatel je nucen volit například drahou variantu softwaru.

V systému elPokladny.cz jsme k celé problematice přistupovali trochu jinak. Díky nejmodernějším technologiím nabízíme možnost poskládat si celý ekosytém dle potřeb každého podnikatele nebo oboru podnikání. Stačí si zvolit podnikatelský scénář, který obsahuje přednastavené jednotlivé moduly nebo si moduly poskládat dle vlastního výběru. Říkáme tomu “Funkce systému“.

Většina z těchto funkcí je zpoplatněná drobnou částkou, která v součtu udává poplatek za pronájem systému elPokladny.cz. Některé funkce nejsou zpoplatněny a slouží jako rozšíření nebo oprávnění k dalším částem systému doplňující zpoplatněné funkce.

Pokud chcete některé funkce vyzkoušet nebo naopak některé přestat používat, je to jednoduché, v pravém MENU vyberte možnost Nastavení a Obecná nastavení, poté stačí jen vybrat nebo zrušit jednotlivé funkce v záložce Funkce systému.

Jak aktivovat vybrané Funkce systému?

Po provedení výběru jednotlivých funkcí je potřeba tyto funkce ještě aktivovat na profilu přihlášeného uživatele. Víme, zní to složitě, ale jedná se prakticky o úplně stejný postup jako výše. V pravém MENU proto vyberte možnost Nastavení a Nastavení profilu, poté stačí jen opět vybrat nebo zrušit jednotlivé funkce v záložce Funkce systému.

Nyní můžete vídět pár odlišností od výpisu funkcí v záložce obecná nastavení. U některých funkcí je ikona zámku, která naznačuje, že tuto funkci nemáte aktivovat v Obecných nastaveních. Dále pak můžete jednotlivé funkce pro aktuálně přihlášeného uživatele zapnout nebo vypnout. Oproti výpisu funkcí v sekci Obecná nastavení je zde výpis funkcí mnohem delší, jedná se například o celou sekci Přehledy a nebo Nastavení. Pomocí zaškrnutí na hodnot ANO nebo NE, aktivujete či deaktivujete konkrétních funkci, aktuálně přihlášenému uživateli.

Stručně řečeno, pro aktivaci nějaké funkce je třeba ji mít nejprve aktivní v Obecném nastavení poté je třeba ji zapnout i na úrovní uživatele.

Toto nastavení funkcí systému je dostupné i v přehledu uživatelů v pravém MENU > Nastavení > Správa uživatelů. Při tvorbě nebo editaci uživatele, máte k dispozici naprosto stejnou záložku Funkce systému jako výše s jejíž pomocí můžete například na jiném uživateli deaktivovat přístup do přehledu dokladů nebo možnost nastavení tiskáren a dalších míst do kterých by uživatel neměl mít přístup. Tipicky pokud máte například v prodejně brigádníka a nechcete aby měl tento uživatel přístup do nastavení nebo přehledů, jednoduše mu tento přístup deaktivujete skrze Správu uživatelů, editaci a Funkce systému.

Cenová kalkulace a platební instrukce

Jak už bylo řečeno, cena za pronájem systému elPokladny.cz je určena součtem vybraných funkcí systému. Jaká bude Vaše cena za pronájem se dozvíte vždy v MENU > Nastavení > Obecná nastavení > Funkce systému a to ve spodní části této záložky.

V případě, že jste se do systému právě registrovali nebo Vám byla registrace provedena naším týmem technické podpory, systém Vás vyzve k první platbě. Jakmile částku uhradíte, na Váš email obratem odešleme daňový doklad.

Pokud jste již naším platícím zákazníkem a provedete jakékoli změny v záložce Funkce systému, níže pod výpisem funkcí opět uvidíte cenovou kalkulaci. Nyní zde však uvidíte k porovnání částku, kterou jste platili před těmito změnami a nově i částku, kterou budete platit po uložení těchto změn.

Jednotlivé funkce jsou na 30 dní ZDARMA. Pokud jste již jednou funkci vyzkoušeli, nelze jí deaktivovat a zkoušet znovu později. Uvedené ceny jsou bez DPH.